Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J21i50ř73í 13H61o89r91á62k

25. 4. 2018 21:13

Cigáni taky neřeší, co bude zítra, neřeší ráno, co bude večer. Však ta sociálka (dávky) přijdou. To není rasizmus, to je přívozská zkušenost (Přívoz - část Ostravy).

1 0
možnosti
ND

Dobrý den Jiří, na Zanzibaru sociální systém neexistuje, tudíž jistota, že každý měsíc přijdou dávky, není. S pozdravem, Nikola

1 0
možnosti
HM

Pro takovéhle zážitky nemusíte jezdit na Zanzibar. Tento způsob vydělávání peněz se praktikuje i u nás či na Slovensku, ale nepovím kde a kým, protože by to tu dlouho nezůstalo. Googlete....

6 0
možnosti
RJ

R60a68d72e36k 10J26a61r53o77š

25. 4. 2018 19:27

Zlaté časy koloniální správy Afriky...

4 0
možnosti
Foto

Zrovna v neděli odlétám do Senegalu a chtěl jsem si tam půjčit motorku. No, nevím... Každopádně díky za článek, sice jsem trochu znervózněl, ale je dobré znát africké poměry. Dobrý článek R^

2 0
možnosti
ND

Dobrý den Radime, děkuji Vám za komentář. Přeji Vám šťastnou cestu a mnoho hezkých zážitků na cestách. S pozdravem, Nikola

0 0
možnosti
JL

Ovšem, jak jinak? Jen nechápu, proč tam běloši žijí.

0 0
možnosti
ND

Dobrý den Jirko, my tam žijeme část roku. Vybrali jsme si tento způsob života, protože nás nebavila práce v korporátu od 9 do 17. Hezký večer, s pozdravem Nikola

2 0
možnosti
SS

To je stejne ve vetsine Afriky a velke casti Asie ...

0 0
možnosti
JK

Lidé tam žijí že dne na den. To je trefně napsáno. Dneska mají hlad tak snědí to co měli zítra zasadit. Takhle mi to potvrzoval kamarád co v Africe pár roků pracoval.

13 0
možnosti
ND

Dobrý den Josefe, přesně tak to je. Nic se nezměnilo. Lidé zde bohužel nepřemýšlejí nad delší časovou osou a pak se diví. Na druhou stranu nemají dobrý příklad a kde se to naučit. S pozdravem, Nikola

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2802x
2018: Opustila jsem zlatou klec jménem Evropa. Dobře placenou práci a život plný dočasného hmotného štěstí jsem vyměnila za zážitky a svobodu. Z dovolené na Zanzibaru se stal můj domov.
2024: Jsem zpatky v Evrope (Fuerteventura) a zivot mi dost nadelil, tak proc to neposlat dal. 
 

Seznam rubrik