Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Musíte to vidět z té lepší stránky...že distanc je dostatečná:-) Hlavně ohlídat, aby se intervaly návštěv nezkracovaly.

p.s. mrzí mě, že nemám "důvod" k pití ginu s tonicem, který je můj oblíbený:-P

0 0
možnosti
PV

P89a37v52e76l 25V59é69b22r

20. 5. 2018 11:58

No, ony důvody k napití jsou tři:

1) Narození syna

2) Úmrtí tchyně

3) Jiné

Takže váš důvod bude spadat do kolonky "jiné".

0 0
možnosti
Foto

A tak se tím netrapte... Člověk se nezavděčí všem. Taky mohla bydlet přes ulici a být u vás denně....

...takhle odletěla a pohoda, ne??

0 0
možnosti
Foto

na první pohled to vypadá jako když odletěla na koštěti a až potom jsem si uvědomil, že to bylo letadlo.;-D

0 0
možnosti
PV

P23a27v51e14l 59V61é68b18r

20. 5. 2018 7:09

Víte, ono je to celé tak, že vlastně dvě ženské - matka manžela a jeho manželka - bojují o jednoho chlapa. Pokud je chlap blb a neukáže okamžitě svojí matce (tedy tchyni své manželky), kde je její místo, rozpoutá se peklo.

4 0
možnosti
ND

Nastesti je muj muz po svem otci a mamince vysvetlil, ze nas muze kdykoliv po predchozi domluve navstivit :) Ja se na to aspon zvladnu zasobit ginem

0 0
možnosti
LM

Proste tchyne a uzeny.....;-)

0 0
možnosti
SS

Ja si na tchyni stezovat nemuzu ... na svou matku si stezuje ma manzelka ... ;-D U nas se to srovnalo tak, ze ja jsem na tom lepe s tchyni a ma manzelka s moji matkou.

1 0
možnosti
Foto

Ředím džus ginem po večerech a začínám to praktikovat i po ránu.

Geniální formulace.

Pište dál, čtení mi působí úsměv na rtech :)

5 0
možnosti
ND

Genialni je hlavne kombinace techto dvou tekutin :)

3 0
možnosti
PK

Znám paní, jejíž dcera se provdala do Itálie a jezdí tam každý rok vždy minimálně na měsíc. Je to velká rodina a prý jí mají velmi rádi - i po 3 dnech, kdy většinou každý host ... Zejména otec zetě si ji předchází - jídlo, pití, zábava ... a žádné postranní úmysly.:-) Ale každý příběh je jiný ...

0 0
možnosti
ND

Verim, ze me vezme na milost :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2802x
2018: Opustila jsem zlatou klec jménem Evropa. Dobře placenou práci a život plný dočasného hmotného štěstí jsem vyměnila za zážitky a svobodu. Z dovolené na Zanzibaru se stal můj domov.
2024: Jsem zpatky v Evrope (Fuerteventura) a zivot mi dost nadelil, tak proc to neposlat dal. 
 

Seznam rubrik