Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to tak jak píšeteR^ Je logické, že tyto maminky mají doma bordel, protože na to prádlo a úklid nemají čas, když se musí kvalitně líčit, čekat na ten nejhezčí úsměv své ratolesti, aby ho hned zachytily na mobil, naučit se správně pózovat před zrcadlem...a poté to správně umístit ve správném čase, kdy je nejvíce lidí onlajn, aby to mělo správný ohlas!

Fajn počtení;-)

2 0
možnosti

Dobrý den Mirko, děkuji Vám za reakci. :-)

0 0
možnosti
Foto

Instamatky touží po pochvale. Která bude ale vlastně stejně o ničem nevypovídající jako jejich příspěvky. Prázdná. Je to jen obal, ktery zakrývá skutečnost. Dobré je, že si můžeme vybrat, jestli budeme nad takovými příspěvky skřípat zubama, nebo je budeme ignorovat. Já dávám přednost obsahu před obalem.

Moc pěkný příspěvek, zamyšlení. Děkuji

1 0
možnosti

Inu... jakou cestou jdeš, takové lidi potkáváš. ;-D

1 0
možnosti

A prosím paní Nikolo, co budete dělat vy, až se Vám zadaří mít také vlastní lásenku? Odhaduji, že se moc nebude lišit od Vámi kritizovaných matek.

0 0
možnosti

Dobrý den Františku, jak jsem zmínila ve svém příspěvku, je dost možné, že se mi to stane taky, ale nežiji úplně v evropském konzumu, tak se třeba zadaří a můj instagram bude plný fotek s tématem Zanzibaru. Krásný den, s pozdravem, Nikola

0 0
možnosti

R^ Nevadilo by to až tak moc, kdyby ty instagramové ženy nebyly prázdné sudy a příliš moc prázdných sudů duní příliš hlasitě o ničem

1 0
možnosti
Foto

Zajímalo by mě, kdo takové fotky vlastně prohlíží (a jestli vůbec někdo).

2 0
možnosti

Super. Mluvíte mi z duše. A to mám dvě děti. Už jsem přemýšlela, že si z toho začnu dělat legraci a budu na svůj facebook dávat foto - návštěva technických služeb, večeříme párek s hořčicí apod.☺☺ ale pak jsem došla k tomu, že lepší je nedávat že svého života nic do veřejného prostoru.

1 0
možnosti

Nebojte se, já bych ten bordel klidně vyfotil. Kdybych ovšem byl na Instagramu nebo FB:)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS