Nikola Dzurianova

2018: Opustila jsem zlatou klec jménem Evropa. Dobře placenou práci a život plný dočasného hmotného štěstí jsem vyměnila za zážitky a svobodu. Z dovolené na Zanzibaru se stal můj domov.
2024: Jsem zpatky v Evrope (Fuerteventura) a zivot mi dost nadelil, tak proc to neposlat dal. 
 
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2802x

Seznam rubrik

Nikola Dzurianova

Kult instagramových matek

Je to tu dnes a denně. Jakmile nedáš fotku svýho dítěte na instagram, jako bys nebyl. Především to musí být z dobrýho úhlu, naaranžovaný a bez chyby. Hlavně nezapomenout na hashtag jaký značky oblečení a dudlíku dítě na sobě má!

25.4.2018 v 20:12 | Karma: 33,49 | Přečteno: 1805x | Diskuse| Společnost

Nikola Dzurianova

Cena lidského života na Zanzibaru

Periferně jsem vnímala lidi u silnice. Oni se tam válí denně, takže normálka. Zničeho nic nám vběhlo asi dvouleté dítě do cesty. To už normální není. Navíc, když mu jeho matka nařídila: běž

25.4.2018 v 15:08 | Karma: 35,50 | Přečteno: 2234x | Diskuse| Cestování

Nikola Dzurianova

Cestování autobusem mě naučilo lhát a vymýšlet si

Představte si, že každých čtrnáct dní dojíždíte 10 hodin do Stuttgartu na víkend a pak zase zpátky. Dá se na to zvyknout, ale ne vždycky se dá v autobuse a vlaku spát. Jsou tam totiž lidi, kteří si chtějí povídat. 

21.9.2012 v 7:49 | Karma: 20,14 | Přečteno: 1902x | Diskuse| Cestování